Ministarstvo unutarnjih poslova, uz projekt mobilnog šalterskog ureda, građanima omogućava obavljanje upravnih poslova putem mobilnog kofera s opremom za mobilne urede. Ovim se projektom građanima, posebice onima starije životne dobi, kao i građanima koji stanuju u mjestima udaljenim od policijskih postaja, želi omogućiti lakša i jednostavnija realizacija poslova vezanih uz obavljanje upravnih poslova (poslova prijavništva, MBG-a, izradeosobnih dokumenata – osobnih iskaznica, putovnica, vozačkih dozvola, registracije vozila i dr.), čime se ponajprije želi poboljšati kvaliteta suradnje i pružanje usluge građanima.
Primjena mobilnog kofera s opremom za mobilne urede odvijat će se i na području Općine Ravne Gore.
Mobilni kofer s opremom za mobilne urede bit će na raspolaganju građanima s područja Općine Ravna Gora u utorak, 31. ožujka 2015. godine od 9:00 do14:00 sati u vijećnici Općine Ravna Gora, I. G. Kovačića 177.
Na ovaj način građani, posebice oni kojima je otežan odlazak u Policijsku postaju Delnice, mogu obaviti poslove prijave i odjave prebivališta i boravišta, ishodovati uvjerenja o prebivalištu i matičnom broju građana, podnijeti zahtjeve za osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole, kao i za registraciju vozila. Sve potrebne uplate mogu se obaviti gotovinskim plaćanjem, ali je sa sobom potrebno ponijeti osobnu fotografiju neophodnu za izradu dokumenata.
Stoga se pozivaju građani da u navedenom vremenu iskoriste mogućnosti koje pruža prijenosni ured za upravne poslove te podnesu zahtjeve iz domene gore navedenih upravnih poslova.